Sat September 23, 2017   |   شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶  
   
 
 
  انتقادات و پیشنهادات  |  ارتباط با ما      صفحه اصلی  |  اخبار و رویدادها  |  پیام ها و اطلاعیه ها  |  مناقصات و مزایدات
پيام رفتاري
سرپرست سازمان سرمايه گذاري و مشارکت هاي مردمي
     مناقصه، مزایده، فراخوان
طراحي، ساخت، نصب و راه اندازي سازه هاي تبليغاتي
شناسايي سرمايه گذار پروژه کارخانه سيمان شهرداري همدان
فروش یک قطعه زمین
آگهي فراخوان شناسايي سرمايه گذار
فراخوان شناسايي سرمايه گذار
بیشتر ...
 
 
  تاریخ انتشار : ١٣٩۶/٠۴/٢۵ تعداد بازدیـد : ۴۶   بازگشت
 
 
 


حضور سرپرست سازمان در کميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان


نقش مؤثر تبليغات در معرفي ظرفيت هاي همدان

 

 

رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان با بيان اينکه فلسفه فعاليت شهرداري ارائه خدمات است نه کسب درآمد، گفت: وظيفه ذاتي و بنيادي مديريت شهري ارائه خدمات است که اين امر نيز هزينه بر است.

 

 به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، محمد تبريزي در جلسه كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري اين هفته شورا كه با حضور سرمايه‌گذار بخش خصوصي برگزار شد، افزود: شهرداري بايد يک عملکرد واحد در شهر داشته باشد و نتيجه آن جلب رضايت شهروندان باشد.

 

تبريزي اضافه کرد: امروزه اگر خدماتي در شهر توسط شهرداري ارائه مي‌شود در صورتي که رضايتمندي شهروندان را به دنبال نداشته باشد اين خدمات هدررفت هزينه و زمان خواهد بود.

 

تبريزي با بيان اينکه انجام و ارائه خدمات سلسله وار به هم متصل است که نتيجه واحدي از آن حاصل مي‌شود، يادآور شد: لازم است شهرداري براي تسهيل و تسريع در کارها با ساير واحدها و ارگان‌ها تعامل و همکاري داشته باشد.

 

وي با اشاره به اينکه هدف شورا و شهرداري تصدي‌گري نيست، افزود: بسياري از پيشرفت‌هاي دنيا در همه موارد با وجود رقابت و جنگ سرد محقق شده است، لازمه پيشرفت و توسعه داشتن رقابت است.

 

تبريزي به نقش مؤثر تبليغات در پيشبرد اهداف و معرفي ظرفيت‌هاي همدان اشاره کرد و يادآور شد: يکي از عناصر تعيين کنند توسعه براي شهر همدان صنعت گردشگري است که در اين راستا تبليغات و اطلاع‌رساني نقش مهمي ايفا مي‌کند.

 

وي اضافه کرد: چنانچه صنعت گردشگري و مشاغل وابسته به آن به يک اتفاق نظر رسيده و اقدامات تبليغاتي را انجام دهند قطعاً درآمدزايي از طريق بيلبردهاي شهر براي شهرداري هم افزايش مي‌يابد.

 

وي با تأکيد بر اينکه کارهاي تبليغاتي بايد بر اساس برنامه‌ريزي مناسب صورت پذيرد، اظهار کرد: با توجه به اينکه افزايش تعداد سازه‌هاي تبليغاتي از لحاظ سيما و منظر شهري نازيبايي ايجاد مي‌کند اما مي‌توان از همين ظرفيت به صورت چند منظوره از جمله استفاده از نور بيلبردها در افزايش روشنايي شهر بهره گرفت و اين امر مستلزم بهره‌گيري از دانش و فناوري نوين است.

 

تبريزي به نقش نماهاي ساختماني در سيما و منظر شهري اشاره کرد و يادآور شد: نماي ساختمان‌ها تنها متعلق به مالکان نيست همه افراد شهر و مديريت شهري هم نسبت به اين نماها داراي حقوقي هستند بر اين اساس بايد براي زيباسازي نماها گام برداشت.

 

وي با بيان اينکه در شهر ساختمان‌هايي با نماهاي شاخص وجود دارد که زيبايي به سيما و منظر شهري بخشيده است، افزود: نياز است در ساخت نماهاي ساختمان‌ها به گونه‌اي عمل کرد که علاوه بر رضايتمندي مالک، بر زيبايي شهر هم تأثيرگذار باشد.

 

تبريزي با انتقاد از روشنايي نامناسب شهر در ساعات شبانه، گفت: همدان از لحاظ تعداد چراغ‌هاي روشنايي و روشن بودن در وضعيت خوبي است اما متأسفانه لوکس چراغ‌ها بسيار پايين است و شهر از روشنايي کمي برخوردار است و اين سطح روشنايي از لحاظ امنيتي و رفع خطر نياز شهر و شهروندان را برطرف نمي‌کند.

 

وي در اين باره اضافه کرد: نياز است شرکت توزيع برق همدان که در فعاليت خود عملکرد خوبي داشته در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهد؛ چرا که اين شرکت نقش اساسي را در شادابي شهر ايفا مي‌کند.

 

رئيس کميسيون خدمات شهري، حمل و نقل و ترافيک و محيط زيست شوراي اسلامي شهر همدان هم در اين جلسه با بيان اينکه در زيباسازي شهر بايد کوشيد، گفت: زيباسازي شهر يکي از وظايف شهرداري است که روشنايي از جمله اين امور است که نقش شرکت توزيع برق در اين راستا داراي اهميت بسيار است.

 

کامران گردان به نقش تبليغات در معرفي همدان در سطح ملي و بين‌المللي اشاره کرد و يادآور شد: در اين زمينه از شعار زدگي بايد پرهيز کرد و با تفکر و ايده‌هاي نو در راستاي توسعه شهر همدان گام برداشت.

 

وي تأکيد کرد: با استفاده از ايده‌هاي نو مي‌توان از ظرفيت‌هاي شهر با اشتغالزايي در معرفي همدان و عرضه توليدات اين شهر بهره گرفت.

 

رئيس کميسيون معماري، شهرسازي و فني عمراني شوراي اسلامي شهر همدان با اشاره به اينکه تبليغات در دنيا در تجارت بسيار داراي اهميت است، گفت: اين در حالي است که در استان‌هاي ما از جمله همدان از اين ظرفيت به خوبي بهره گرفته نشده است.

 

حميدرضا طبي‌مسرور اضافه کرد: لازم است راهکارهاي مناسبي براي استفاده از ظرفيت تبليغات در شهر ديده شود تا بتوان از رهگذر آن درآمد پايداري براي شهر ايجاد کرد.

 

طبي‌مسرور اضافه کرد: در استفاده از بيلبردهاي تبليغاتي مي‌توان در زمان تبليغات انتخاباتي از ناهنجاري‌هاي تبليغاتي شهر جلوگيري کرد.

 

ديگر عضو شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين جلسه به ظرفيت‌هاي همدان در حوزه‌هاي مختلف به ويژه گردشگري اشاره کرد و گفت: همدان در مقايسه با شهرهاي مشابه خود در بخش گردشگري عقب است.

 

محمدعلي پرزاد با اشاره به ظرفيت تبليغات در همدان اظهار کرد: بايد با استفاده از ظرفيت بيلبردها در شهر شادابي ايجاد کرد اين امر در جذب گردشگر هم تأثيرگذاراست.

 

مديرعامل سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري شهرداري همدان هم از افزايش 15 برابري فضاي تبليغاتي شهر خبر داد و گفت: سازه‌هاي تبليغاتي بايد داراي استانداردهاي لازم باشد که در حال حاضر حدود 400 سازه تبليغاتي در شهر وجود دارد.

 

وحيد علي‌ضمير با اشاره به اينکه فضاهاي تبليغاتي بر اساس قانون از طريق مزايده به کانون‌هاي تبليغاتي داراي صلاحيت واگذار مي‌شود، افزود: با توجه به روند بودجه‌ريزي صورت گرفته پيش بيني درآمد حاصل از بيلبردهاي شهر 24 ميليارد ريال در سال 96 است.

 

علي‌ضمير با بيان اينکه مي‌توان از سازه‌هاي تبليغاتي در امر مبلمان و زيباسازي شهر استفاده نمود، اضافه کرد: وجود داربست‌ها براي تبليغات محيطي ادارات و سازمان‌ها در شهر يکي از معضلاتي است که علاوه بر نازيبايي چهره شهري، اعتراض شهروندان را نيز به دنبال داشته است.

 

وي به نقش روشنايي معابر و پارک‌هاي شهر در ساعات شبانه اشاره کرد و افزود: يکي ديگر از مسايلي که مورد اعتراض شهروندان است پايين بودن لوکس چراغ‌هاي شهر است که اين موضوع در دست شهرداري نيست و شرکت توزيع برق در اين زمينه بايد اقدام کند.

 

سرپرست سازمان سرمايه‌گذاري و مشارکت‌هاي مردمي شهرداري همدان هم در اين جلسه از تدوين سه بسته تشويقي براي رونق ساخت و ساز در همدان خبر داد و گفت: اين بسته با کسب اطلاعات و تجربيات کلان شهرهاي موفق کشور تهيه شده است.

 

پيام رفتاري افزود: لازم است در هر حوزه‌اي که سرمايه‌گذاري صورت مي‌پذيرد سازمان‌ها و مناطق شهرداري هم هماهنگي و همکاري لازم را با سازمان سرمايه‌گذاري براي تسهيل در روند اين امر داشته باشند.


 
     
 
 
 
 
 
 
 
© 2010 - 2017  Hamedan.ir
آمار و اطلاعات کاربران
۵ کاربران آنلاین :
۴۱,۱۴۱ تعداد بازدید :
   
   
 
سایت های مرتبط
سازمان بورس و اوراق بهادار
سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران
فرصت های سرمایه گذاری ایران
شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران
 
لینک های مرتبط
شهرداری همدان
معاونت برنامه ریزی و توسعه
شورای اسلامی شهر همدان
معاونت فنی و عمرانی
 
دسترسی سریع 
اخبار و رویدادها
پیام ها و اطلاعیه ها
مناقصات و مزایدات
پروژه های سازمان
 
 
 
کلیه حقوق مادی و معنوی این پورتال متعلق به شهرداری همدان بوده و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
طراحی و پشتیبانی : سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان